Friday, August 3

我。。

我很不开心。。在这里真的没有什么好留念的。。我好想念家,好想念启东,好想念孩子们。。我怎么了?
别人总会以为我大学生涯多姿多彩,两个活动的筹委会主席,几个生活营的带动员。。看起来很充实,其实根本就不是。太多的虚伪,太多的失望,太多的遗憾。。真的很累了,很累了。。

柏原奏夜曲,林海寻知音。。

没有人了解这诗句。。

柏原奏曲

曲于怀,

林海寻音

音何在。。何在?

没有人了解。。

不会有人了解。。

2 comments:

Darren Heng said...

so lonely meh, i tot ur sabah frens oso very nice mah~ teach ur student to msn next time lo ^_^

Anonymous said...

To previously ah lim:

Hi~ there!! i never think tat the poem can be so sad... Nvrm.. isn't the past now? haha, now got me liao, so, if u got anything trouble u, just tell me, ok? i'm willing to be ur listener..

to be happy happy ah dear^-^